dijous, 29 de novembre del 2007

vinyeta 15


La Joana li va acariciar el clatell.

JOANA: -Marçal, has de lluitar per aconseguir el que vols, ets fort, i ho saps... No has de donar cap explicació de res a ningú, a ningú em sents? És la teva vida! Viu-la de la manera que t’agradi més! Ja saps que jo sempre et recolzaré, i que sempre et valoraré pel gest que vas tenir cap a mi, per considerar-me la primera persona a qui explicar-li...
MARÇAL: -I única, de moment...
JOANA: -Per això crec en tu!
MARÇAL: -No sé si podré...
JOANA: -Sé que ho pots fer, així que va! No sé què fas aquí! Ves-li a dir! Corre!
MARÇAL: -Joana, jo no sé què hauria fet sense tu...
JOANA: -No hi pensis més! Viu la teva vida! No deixis que res te la enfosqueixi!

En Marçal ja corria cap a la porta.

JOANA: -No tinguis por! Sigues valent!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és, Sé ki és, sé ki és, sé ki és!!!!

JO! JO! JO!

Anònim ha dit...

UEEEEEEEEE XFI ACTUALITZACIO DE JIP!! Ja era hora;)

Ei, xro ens deixes curts eh!! volem actualizacions mes llargueeeS!!

En aksta imatge ta sortit rara la Joana, no s pk :S seran els ulls.

Tan agradat les fotus d Paris? M'n alegro!! A veure quan les utilitzes jiji. I k sapigues k la gran majoria les vaig fer pensant en tu! vaig intentar fer fotus on poguesis colocar els personatges i tal;) spero avero aconseguit!!
Xdona x no anar a la ultima d matinals, xro tnia feina a fer..T__________T. Has d pnjar algun videoooo! no ens conformem amb cançons, volem VIDEOOOO!! XD

ptnssssss

Anònim ha dit...

ei, ja va sent hora que actualitzis el blog, no??? k t'està kedant endarrerit!!