dilluns, 20 d’abril del 2009

CRÒNICA D'UN ANY


Sembla mentida que ja hagi passat un any més. Que ràpid...
Si fem un cop d’ull enrere en el temps, (que gràcies al Blog es pot fer) ens adonem que no fa ni 8 actualitzacions anunciàvem el 1r aniversari, i avui aquí ens teniu, 8 actualitzacions després celebrant el 2n!

És cert que amb prou feines he tingut oportunitats per actualitzar-la, doncs tot i que la trama ja està escrita, l’elaboració de la il·lustració és més lenta. I aixó es el detonant d’una llarga cadena de “peròs” que culminen en menys actualizacions. Així que aprofito per avisar que potser afluixaré amb aquest tema, i en comptes de posar una vinyeta per a cada actualització utilitzaré imatges de tant en tant que no siguin de creació pròpia però que si tindran a veure amb el text.

Joves i Punt!® ja té dos anys de vida. Dos anys? A mi em sembla molt poc quan em poso a valorar el temps que m’ha portat realment la seva elaboració. Però son dos anys. Dos anys que dia a dia m’acompanyen 8 joves imaginaris...
Qualsevol que no em conegués pensaria que estic boig: Amics invisibles?!?
Son realment tan imaginaris aquests personatges? Qui s’hi ha trobat a la seva pell? Qui s’hi està trobant ara mateix? O qui s’hi trobarà?

Històries reals per a un públic real. Això és Joves i Punt!® I espero que els que m’heu acompanyat sempre ho seguiu fent! (malgrat les darreres i tan de tant en tant actualitzacions) I com no, animar al públic novell que s’apunta més recentment!
Mai és tard per afegir-se a la sèrie, només cal tirar un dos anys enrere i llegir-se les 30 vinyetes que s’han fet. Ho podeu fer còmodament aquí.

A tots, moltíssimes gràcies per estar aquí!


I per acomiadar-me com cal, una última cosa: JOVES I PUNT!® torna de ple aquest cap de setmana! NO US HO PODEU PERDRE!!

Aquí us espero!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

wooo!!
celebrant els dos anys amb cub giratori i tot! xD

aquí estaré fidel com sempre!
;)

Redacció JiP! ha dit...

jajaj
tambe estava el cub al 1r aniversari!
xD

(pero amb una altra imatge...)

Anònim ha dit...

Ho sé!
Però aquest m'ha agradat molt més!
jojó!

^^