dissabte, 16 de juny del 2007

Vinyeta 6


En Gerard, ara molt millor moralment va abraçar la Berta i li va fer un petó d’agraïment a la galta. En Marçal, rient, estava sortint de l’aigua, seguit de la Laia:
MARÇAL: -Au va parelleta! Que hem de començar a plegar veles! No veieu quina hora és?
LAIA: -Escolta xato, això diga-ho per tu, que jo ja fa estona que volia marxar, però tu vinga a retenir-me a l’aigua! Què em volies fer cotxinot?
BERTA: -Com que “parelleta”?
MARÇAL (rient descaradament): –Res dona, res! No m’ho tinguis en compte! (mentre agafava la tovallola) Dones... de tot en feu una muntanya!
LAIA (dels nervis): -Mira Marçal, mira Marçal! No m’escalfis més que te n’engego una eh!
MARÇAL: -Bueno, què? Anem tirant o què?
GERARD: -Quines presses tio! Ni t’has assecat! (enfotent-se’n) i això és dolent per la tapisseria del cotxe!
En Marçal va retenir una de les seves sarcàstiques rabietes, que haguera pogut desembocar en una aferrissada discussió per comprovar qui posseïa millor domini verbal, entre embarbussaments i dobles sentits. Al final només va deixar anar:
-Nosaltres anem passant doncs! No trigueu! (i li va fer un gest a la Laia perquè el seguís cap al cotxe)
LAIA: -Escolta! Que no soc cap gos jo eh!
MARÇAL: -Sssht! Calla! Que no sentiré què es diuen!
LAIA: -Ui si! Això això! Què creus que es deien mentres ens banyàvem? Uiuiui!!! Que em sembla ensumar que aquí hi ha marro!! (i va deixar anar aquell riure tant escandalós).
-Mira, sé el mateix que tu. No se què hi ha hagut ni què hi haurà, i ja sabem prou bé que la Berta és així, o sigui que tant jo com tu ens callem d’acord?
-Molt bé, molt bé! Peró no sé pas perquè ho dius això!
-Ejem, ejem! Que et conec de tota la vida, Laia! I ets la més “maruja” de totes les “marujes”.
-Oh! Seràs...!
GERARD: -Què?! Condueixo jo?
(s'acostaven al cotxe)
BERTA: -Que passa res?
MARÇAL: -NO! Jeje! I ara! ^^
La colla se’n van tornar cap al poble, i allà es van acomiadar, fins dilluns. Els esperava una dura setmana d'estudis per culpa de la Selectivitat, peró molt aviat, el malsón s'acabarà...
[FI PRIMERA TEMPORADA]