dilluns, 25 de juny del 2007

Vinyeta 8

A la seva habitació, la Laia i la Joana es van quedar soles, una estirada a la llitera i l’altre asseguda:

LAIA: -Quina nit ens espera mare meva!
JOANA: -Ja veus! No són ni la una i ja no sé on cony està tothom! I la Berta? Si no ha de dormir aquí m’instal·lo jo al seu llit eh!
LAIA: -Doncs ara que ho dius, ma semblat veure-la tombant per l’habitació d’en Marçal, però d’això ja en fa una bona estona.
JOANA: -Ostres ara que hi penso, a l’habitació d’en Marçal hi ha el Gerard oi?
LAIA: -Si!
JOANA: -Ei doncs nose, però des que el Mateo li va fer allò, trobo que ha trobat bon recolzament en el Gerard no?
LAIA: -Mira, prefereixo deu mil vegades que quan el cabró del Mateo li va fotre les banyes ella trobés al Gerard, que no pas que li toqués passar l’agonia sola. Amb lo sensible que és amb aquestos temes, la Berta hauria passat una molt mala època, sobretot després de tants anys de relació, i el fet de que una persona com el Gerard li fes costat en els moments durs l’ha ajudat a tirar endavant.
JOANA: -Ala tia! No vols dir que exageres una mica?
LAIA: -Exagerar? Sabies que va estar a punt de no fer la Sele la Berta? Li va tocar de ple! El brut aquell! La va fer massa grossa!
JOANA: -Què em dius!
LAIA: -I s’estava replantejant lo del viatge, perquè tenia l’humor pels terres!
JOANA: -Ostres que fort no?
LAIA: -Mira, jo penso que cadascú és lliure de triar què fa amb la seva vida, mentres no perjudiqui a ningú, i qui sap, si amb el temps, la Berta i el Gerard arribessin a ser...
JOANA: -Novios?
LAIA: -Bé, no ho sé! Jo no he dit tal cosa, que consti, però trobo que farien molt bona parella, i ells dos sempre han estat molt bé junts! Es coneixen de sempre! I és evident que entre ells dos existeix una innegable química! L’important és que estiguin bé ells. I que si mai arriben a res, que sobretot s’estimin...
JOANA: -Fua que guai!




La nit començava a defallir, les hores avançaven, entre els alts arbres que es veien a l’horitzó una desapercebuda línia de llum començava a elevar-se. Tothom ja dormia, o gairebé. Eren vora les sis. El tren avançava incansable direcció al sol ixent. Una llum daurada va impregnar aquell paratge emboirat, el gran cercle s’alçava imponent cap al cel, i els primers raigs es van filtrar per les finestres de les cabines. A la poca estona ja se sentiren lleus enrenous en les habitacions.

A quarts de nou la curiositat havia deixat pas a l’impaciència, tothom estava a punt de baixar d’aquell tren, i altre cop es freqüentaren les corredisses pels passadissos, anades als lavabos i barreges estranyes de perfums i colònies impregnaren l’atmosfera d’aquell vagó. Per la finestra es començaven a avistar els primers edificis...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Eiii!! M'agrada molt mes mirar-m'ho x aki, pk aixi puc veure la imatge mes grossa!! Aixi s'aprecia millor xD jeje.

No t vaig comentar l'altre vinyeta, aixi k comento de totes dues!!

La primera m va agradar molT!! Ta xulisim el montatge k vas fer, sobretot amb la terrassa de batx!! jeje m va fer molta gracia! Molt currat!!

De la sgona m'agrada la historia, no sabia aixo de la Berta.. Aix pobreta...Taria b k sortis amb el Gerard;).

Stic d'acrod amb la Consol i tb crec k scrius mb!! Mncanta la manera k tens dscriure, x aixo smpre m kdo amb ganes de llegir mes!! Posa mes texxxxxxxxxxT!!!T____T

Inga ptnts macu!! Nomes 2 dies!! xD

Anònim ha dit...

Wolaaaaaa... xDDDDDDD

Veus com si, si tens exit i a sobre encara en faig publicitat... jajajajjajajaja xDDDDDDDDDDDDDDD Has vist que bé!!!! jejejejejje

Bueno, segueixo dient-te que m'agrada mooooooooolt com escrius, sobretot en la part que et poses a descriure el paisatge, la situació, els moviments, les circumstancies actuals... xDDDDD

Aix.. sí sí... bueno, avui no stic gaire inspirada... tinc masses temes preocupants al cap... així k disculpem que no tingui temps i a més a més no pugui acabar d'abocar els meus pensaments, sentiments... etc!!! una altre dia serà...!!! xDDD

Ja ho saps... segueixo pensant el mateix... encara que no t'ho digui amb paraules boniques... és així!!!
Po na!! segueix així... i fot.li moltes coses emocionants... eh??? pk jo quan miro, llegeixo, disfruto, gaudeixo i m'interessu per la teva sèrie e´m montu jo sola la meva pel·lícula... i em be cada cosa més xungaaaa, aventurera i liant/interessant que no espero menys de tu!!! El que passa és que va tan lent... k la meva impaciència se'm avança i llavors em montu els meus propis pollos... XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!!!

En definitiva, stic molt satisfeta i contenta... de la sèrie... de debò!!! AIX... t'anava a dir gràcies... millor que no... pk no vols... (xDDDD) només t'ho dic perquè vegis que juraria que akest és un dels teus objectius i així saps que almenys amb l'has aconseguit...!! XDDDD

Aleeee... mkuuuu!! Fins el divendres suposu... aix... muxos kissus wapetó!!

Anònim ha dit...

Al paragraf... és:

"En definitva, ... almenya amb mi l'has aconseguit"

Me deixat el "mi" XDDDDD

Xau...

Anònim ha dit...

indubtablement Kimo, redactes de puta mare! Això fa que un simple diàleg convertit en capítol resulti realment interessant!!

Tens xispa i molt de talent!! ;) Tinc ganes de saber k passarà amb aquests vuit personatges!! I amb el MIK! siusplau, no el deixis tirat al MIK!!